Sociale impact en kwaliteit in een kopje koffie

De Branderij heeft een uniek concept, waarin maatschappelijke betrokkenheid en bewustzijn een belangrijke rol spelen, terwijl ze geen concessies doen aan de kwaliteit van de koffie. Door te kiezen voor koffie van AC De Branderij maken klanten, samen met hen, het verschil in het ondersteunen van mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

Patrick Mulder en zijn team.

Wat maakt De Branderij tot impactondernemer?

De Branderij is een sociale impactonderneming die mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt een waardevolle plaats biedt. Door werkzaamheden aan te passen aan individuele capaciteiten, stimuleren ze trots en betrokkenheid bij hun medewerkers, die zich volledig inzetten voor hun taken.

Hoe zie je dat concreet terug?

De Branderij vergroot bewustwording over sociaal ondernemen door hun eigen praktijk. Ze tonen aan hoe bedrijven kansen kunnen bieden aan mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt. Ze laten zien dat het creëren van kansen voor deze groep bijdraagt aan een meer inclusieve en diverse werkplek.

Samen impact maken met De Branderij

Bedrijven en particulieren kunnen impact maken door koffie af te nemen van De Branderij. Hierdoor geniet je niet alleen van hoogwaardige koffie, maar ondersteun je ook eerlijke handel, circulair ondernemen en het creëren van betaalde arbeidskansen voor mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt.

Contact

Voor meer informatie of vragen over samenwerking kun je contact opnemen met Patrick Mulder, eigenaar De Branderij, info@acdebranderij.nl.

Patrick Mulder vertelt meer over De Branderij
De Branderij maakt impact op het gebied van koffie en op het gebied van sociaal ondernemen. “Wat we hier vooral willen is dat mensen die kwetsbaar een rol krijgen binnen het bedrijf.” Op die manier levert De Branderij een bijdrage aan een inclusievere arbeidsmarkt.